lørdag den 9. marts 2013

Min lørdag

Jeg elsker, når jeg har en lørdag uden vildt mange planer. Så kan man rigtig mærke, at det er weekend, og at man har god tid til at lave lige præcis det, man har lyst til. Og sådan har jeg brugt min lørdag :-)

Først stod den på morgenmad, som blev indtaget under dynen, mens Mads & Monopolet kørte i baggrunden. Morgenmaden indeholdt naturligvis også et stort krus kaffe. Ellers brugte jeg formiddagen på lidt praktiske ting herhjemme med vasketøj og oprydning. Ikke just spændende, men det er dælme rart, når det er overstået!

Iført mit alt for lækre nye løbetøj, begav jeg mig ud på en løbetur. Hold nu op for et blæsevejr, det var virkelig en kamp at komme frem uden at vælte omkuld ind i mellem. Men ikke desto mindre løb jeg i en rigtig god tid, og jeg satte personlig rekord. Til sommer skal jeg løbe kvindeløb, 5 kilometer, med en veninde, så jeg skal i gang med løbeskoene frem over.






















Eftermiddagen har jeg brugt på at få pusten efter løbeturen, haha. Og så cyklede jeg ud og så kæresten spille håndboldkamp. Nu sidder jeg og får lidt sen frokost/eftermiddagsmad - og glæder mig allerede til aftensmaden. Kæresten får nemlig en kammerat på besøg i aften til en masse gyserfilm, og jeg smutter til en veninde fra studiegruppens 25 års fødselsdagsfest, men inden da skal jeg spise lækker burger med kæresten og hans ven. Mums, det bliver godt!

Håber, I har haft en lige så skøn lørdag, som jeg har :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar