tirsdag den 5. marts 2013

Presents

Nu vil jeg lige vise størstedelen af mine fødselsdagsgaver frem. Nemlig dem, som jeg fik af kæresten og familien. Alle de skønne gaver fra veninderne har jeg endnu ikke fået taget billeder af, da de er pakket ud. Dem fra familien lå stadigvæk næsten alle sammen i en samlet bunke, og nu har jeg puttet mig på sofaen med dobbeltdynen, så jeg rejser mig ikke før, det bliver godnattid ;-) De fleste vender den gale vej, men det gjorde de ikke, da jeg åbnede dem på computeren, så det ved jeg ikke lige, hvordan jeg skal løse.

Men så har I jo også lidt billeder af venindegaverne til gode...


































Fra faster, onkel og fætre: To biografbilletter og en lækker duft
Fra farmor og farfar: 500 kroner, fitnessstrømper, skønt sportssæt med lange løbebukser, t-shirt og en løbejakke, Nike-afslapningsbukser
Fra mor og far: Den flotteste stempelkande i stentøj fra La Cafetiere, grå t-shirt med lille "skørt", sort blazer med fine lægge for neden, transparent sort t-shirt, sort top til under (ikke på collagen), en-gangs-skrabere med olie i, sorte hverdagssokker (som man aaaltid mangler) og et virkelig flot sort sæt undertøj (som jeg har på, og det er derfor ikke på collagen)
Kæresten: Udvidet tur til København, rigtig god instantkaffe, tre Pyrus-dvd'er og en stor buket blomster (ikke på collagen)
Kærestens mormor: Hipsters
Kærestens bedstemor: 500 kroner
Min bror: Draperet nederdel i en flot mørkegrå fra MOSS COPENHAGEN, og så var der kommet et halstørklæde med i gave fra MOSS COPENHAGEN (ikke på collagen), da nederdelen blev sendt. God service!
Svigermor: Bogen "Ved floden Piedra satte jeg mig og græd" og EKBY-reol i hvid fra Ikea (den store, ikke billede på collagen), som skal pynte i vores køkken og fyldes med kogebøger, fine opbevaringsbøtter og lignende
Svigerfar: To viskestykker fra Georg Jensen i en forårsfrisk gul-grøn farve (ikke på collagen)

1 kommentar:

  1. Wauw, virkelig god gavehøst. Jeg har btw. et billede af min gave til dig, hvis du vil låne?
    Jeg er SÅ vild med den stempelkande!! Dea havde en i en grålig farve og lige siden jeg så den, så har jeg været in låååve :D

    SvarSlet