tirsdag den 30. april 2013

ASOS-kjoler

Ja, så har jeg endnu en gang surfet rundt og lagt ting i min virtuelle indkøbskurve. Alle kjolerne kan købes hos ASOS, og de er alle sammen i den budgetvenlige ende - prisen har jeg skrevet på det enkelte billede. Faktisk er næsten alle, mener kun det er på nær én, en del af deres udsalg, så der er penge at spare, hvis man er på kjolejagt. Og det er man vel i grunden altid lidt, haha.



Den eneste grund til, at jeg ikke har trykket "Køb" endnu er, at jeg simpelthen ikke kan vælge, hvilken kjole, der vil passe allerbedst ind i min forårs- og sommergarderobe. Synes de er fine på hver deres måde. Desuden skal jeg til København i weekenden, og måske skal der shoppes en smule der, så jeg må hellere holde lidt igen med at bruge penge ;-) Har I en favorit?

1 kommentar:

  1. Den sorte med det der på skuldrene er den fineste, synes jeg :)

    SvarSlet