lørdag den 20. april 2013

Madplan

Denne uge er endnu en gang forholdsvis nem, da vi skal spise ude en del gange. Derfor bliver det heller ikke en voldsomt dyr uge - selvom aftensmad i dag kostede over halvdelen af hele ugens beløb :-)

Lørdag: Rib-eye bøffer på grillen. Hjemmelavet orientalsk kartoffelsalat til mig, købe-kartoffelsalat og hvidløgsflute til kæresten
Søndag: Vi spiser i Flensborg
Mandag: Risengrød eller græsk salat (kæresten er ikke hjemme, så det bliver en af mine livretter)
Tirsdag: Andebrystsalat med bl.a. mango og friske ærter i
Onsdag: Vi spiser i Kolding
Torsdag: Kyllingefileter i ovnen og hjemmelavet coleslaw til. Evt. fuldkornspasta til kæresten
Fredag: Vi spiser på Flammen

Alene til i dag handlede jeg for 194 kroner i Netto, men det var så også med bøffer, der kostede 70 kroner, hårshampoo, tomater og kartofler (som der er en del tilbage af), et hvidløgsflute i overskud til fryseren og skyr, som skal bruges i coleslaw'en. Jeg har lavet et prisoverslag, og for de fire dage, hvor vi spiser hjemme i denne uge, bliver det ca. 350 kroner inklusiv pålæg til frokost og noget morgenmad. Så når dagens sommerlige aftensmåltid var smådyrt, er de 350 kroner ganske fint :-)

Jeg regner med at smutte forbi Rema1000, Netto og måske Fakta efter gode tilbud. Så må vi se, hvor dyrt det ender med at blive. Har I nogle lækre måltider på programmet i den kommende uge?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar