fredag den 5. april 2013

Sådan en aprilfredag..

Ville lige tjekke ind og smide lidt billeder og ord fra min fredag. Lige nu flader jeg i den grad ud på sofaen og ser en masse TV på nettet - og inden længe laver jeg mig en kande stempelkaffe :-)

Jeg er helt bombet her til aften. Lige inden påske fik jeg nemlig et studiejob, som jeg var til samtale på. På grund af påskens helligdage startede jeg først op i går, hvor jeg var af sted fra klokken 10 til 14. Det var ikke så mange timer, men på et helt nyt sted med en masse indtryk og nye mennesker, så jeg vae helt færdig, da jeg kom hjem. Jeg fik besøg af søde Tine om aftenen, så jeg kom ikke tidligt i seng, men det var al trætheden værd at hygge med hende.

I dag har den så stået på eksamensopgave fra klokken 10.30 til 15.00 sammen med en studiekammerat. Faktisk sluttede al min undervisning i tirsdags, så frem mod sommer er det kun én eksamensopgave, som der stjæler mit fokus - og så selvfølgeligt mit nye studiejob, hvor jeg forhåbentligt får lov at omsætte en masse teori til praksis. Da jeg ramte sofaen i eftermiddags, var jeg godt nok udkørt. Orkede simpelthen ingenting, og jeg har heller ikke lavet meget andet end at købe smør i Fakta og lave aftensmad, haha.

Jeg har haft leopardbukser og lækre læderstøvler på i dag
























Når kæresten ikke er hjemme, står den på en af mine livretter
























Faaarligt at sidde og kigge på netshops. Asos har så meget fint!
























Kæresten er til noget drenge-hygge-weekend, så ham ser jeg kortvarigt her til aften, hvor han skal hente tandbørste osv. og igen i morgen, hvor han kommer efter lidt ekstra tøj. Men ellers er jeg alene hjemme helt indtil søndag eftermiddag, så den står på selvforkælelse.

I morgen skal jeg løbe en tur eller i fitness, ses med en veninde og til fest med studiet om aftenen.

Søndag skal jeg have læst noget videnskabsteori, ses med kæresten og måske spiser vi sammen med mine forældre.

Håber I får en skøn weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar