mandag den 15. juli 2013

Ønskeoutfit #3

Alle disse outfits kunne jeg finde på at hoppe i. De er sammensat fra H&M's udsalgssider, så prismæssigt kan de fleste vist være med. Og selvfølgeligt er ikke alle nedenstående ønskeoutfits lige hverdagsanvendelige, men en flot kjole og et par høje sko er da ind i mellem bare det helt rigtige.



Kan I lide sammensætningerne, eller ville I have valgt helt anderledes? :-) Jeg er selv ret vild med sættet med den grå t-shirt, de mønstrede shorts og nudefarvede ballerinaer, sættet med strikken, flæsenederdelen og skindloafers samt sættet med den cremefarvede kjole, de enkle kakhifarvede sandaler og den lækre skindtaske.

3 kommentarer:

  1. Der var godt nok meget fint under deres udsalg ;) du lokkede mig!

    SvarSlet
  2. Åh nu bliver jeg også nødt til at kigge.. Har så kæmpe shoppingtrang, det er altså helt forfærdeligt!!

    SvarSlet
  3. Jeg har virkelig også shoppetrang. Og synes virkelig, at de har gode ting på bud ;-)

    SvarSlet