søndag den 14. juli 2013

Madplan

Om lidt skal der handles ind til den kommende uges aftensmad, og jeg har endnu en gang lokket kæresten til at tage med og holde mig med selskab i supermarkederne :-) Vi handler ind i Rema1000, Netto og Fakta i denne uge, og det er til følgende menu:

Søndag: Rugbrød
Mandag: Laksefilet (evt. på grill), kartofler og lynkogt broccoli
Tirsdag: Hel kylling (evt. på grill) med vandmelonsalat. Da kæresten hverken spiser feta eller rødløg bluver det med friske ærter, frisk spinat, lidt olie og krydderier
Onsdag: Squashlasagne (squash som plader) med salat til
Torsdag: Fuldkornsspaghetti med kyllingerester, broccoli og pinjekerner
Fredag: Rester

Jeg er ikke helt sikker på, at vi kommer til at overholde ovenstående rækkefølge, men der sker jo heller ingenting ved at bytte en smule rundt på dagene. Dog skal jeg lige tænke mig om en ekstra gang, da vi jo bl.a. skal have rester og andre gange bruger ingredienser fra dagen før i næste dags ret. Så fuldstændigt frit kan vi ikke bytte rundt.

Ugens indkøb ender nok omkring 375 kroner, da vi mangler grillkul, rengøringsmiddel, ingredienser til frokost og morgenmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar