torsdag den 11. juli 2013

Favoritnyheder fra ASOS

Jeg kom lige til at kigge forbi ASOS, og så måtte jeg altså lige se det nyeste tøj. De havde faktisk overraskende meget fint i blandt nyhederne, så jeg tænkte, at jeg lige ville vise jer mine favoritter :-) Intet af det er klikket hjem, men uha, hvor kunne jeg godt lige klare et par stykker (eller 20) af dem her i klædeskabet.

I forhold til, at tøjet er under nyheder, så synes jeg faktisk også, at priserne er helt fair. De er lidt af hvert med i collagen - lidt galla-/bryllupspræget, rent afslapningskluns og naturligvis nogle labre kjoler. Man kan vist roligt sige, jeg har en bred smag. Apropos gode priser, så har jeg lige købt to par mørke jeans med henholdsvis -75% og -50% i Weekday, som jeg regner med at vise en af dagene. Skal bare lige beslutte, om jeg skal beholde begge par eller ej.


- Der er en "læder"detalje på jakken fra det første billede, hvilket jeg synes gør den lidt anderledes og anvendelig til både hverdag og lidt mere festlige anledninger.
- Blondekjolen har den fineste rygudskæring, som jeg faldt for. Men hvilken bh har man lige under sådan en!?
- Den sorte kjole er i noget tykt sort stof med trykt mønster på. Virkelig fin.
- Den bordeaux kjole fangede især min opmærksomhed pga. prisen, haha. Den har også nogle fine detaljer.
- Buksedragten er vist den samme som den blå (også collagen), og den her med mønsteret er måske lidt vildere i det. Ved heller ikke om helt tynde spaghettistropper lige er mig, men alligevel kunne jeg ikke lade være med at se lidt nærmere på den.
- Den røde kjole tænker jeg både kan bruges nu her om sommeren med bare ben og til efteråret med strømpebukser, da der er 3/4 ærmer i.
- Den grå kjole er bare helt simpel og fin på den enkle måde, og så var det igen prisen, der fristede.
- Margueritblomsten er altså er flot print, så den sorte kjole er også blandt mine yndlingsnyheder.
- Jeg mangler ofte en lækker sweatshirt til hverdag, og jeg er stadig ret hooked på navyblå.
- Igen navyblå og igen en kjole, som kan holde i efterårssæsonen med tykke strømpebukser til.
- Der er små svaler på den sorte kjole, hvilket jeg synes er ret fint. Dog er den nok lige udringet nok til mig.
- Der er igen fugleprint og denne gang på en top/bluse. Jeg kunne godt have tænkt mig et lille ærme, men her til sommer med lidt solbrune arme er toppen også flot.
- Så er man da klar til sommerens store fester! Jeg skal dog hverken til bryllup, stor fødselsdag, galla eller lignende. Kjolen har dog et klædeligt snit, synes jeg.
- Lysegul, solskinsfarvet, nederdel med slåomeffekt. Sådan helt enkel og alligevel lidt anderledes og sommerlig pga. farven.
- Den buksedragt ser jo SÅ behagelig ud. Og prisen taget i betragtning overvejer jeg den alvorligt meget ;-)
- Jeg har ikke rigtig nogle kjoler i "oversized fit", men denne hvide kunne være rigtig pæn her hen over sommeren. Øverst på ryggen brydes den af en sort lynlås, hvilket jeg synes er en cool detalje.
- Både nederdelens form og farverne faldt jeg for. Den er også i en hvid/sort-kombination, som også er flot.
- Vist nok samme buksedragt som tidligere, dog ikke samme pris. Jeg har altså noget med den blå nuance, den tiltrækker mig.
- Ret afslappet kjole, som har en "knude-detalje" på ryggen. Tænker den både kan bruges på stranden med bikini under, til hverdag med ballerinaer eller converse og læderjakke og til fest med lidt armbånd og høje sko.
- Nudefarvede shorts, da jeg virkelig mangler nogle shorts, som sidder pænt. De kræver dog en hvis sommerkulør.
- Rosa bukser, der bare ser rigtig rare ud og løse på den rigtige måde.
- Pæn mønstret maxikjole, som har lange ærmer. Igen gør det den mere "langtidsholdbar" end kjolerne uden ærmer.
- Sorte shorts med scallopdetalje for neden. De ville være meget velkomne på min skabshylde.
- En ret nedtonet buksedragt med slåomeffekt. Tænker den kan dresses både op og ned, hvilket gør den ret anvendelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar