søndag den 6. oktober 2013

Ønskeoutfit #5

Det her sæt er rimelig meget indbegrebet af, hvad jeg drømmer om at hoppe i her til efteråret. Og så kan man jo altid sætte en lidt mindre pyntet t-shirt til. Men i dag ville det her være mit ønskeoutfit, og da vi skal til fødselsdag, må blusen gerne være lidt fin.

Helt perfekt, afslappet og stadig festligt, synes jeg. Det hele er fra H&M, og jeg er enormt fristet af at klikke samtlige dele hjem - dog ejer jeg allerede et par højtaljede sorte jeans, så dem behøver jeg ikke punge ud for. Men resten kunne snildt udgøre basis for min efterårsgarderobe. Og så er det da lidt lækkert, at læderstøvlerne matcher uldjakken, ik'?
 

  • Jakken er med 39% uld og lukkes med knapper. Farven er simpelthen så efterårsfin, og så den vil være et super supplement til min navyblå vinterjakke. Så der er lidt at vælge imellem :-) Den koster 499 kroner.
  • Peplumtoppen er i groft og struktureret stof. Den lille detalje foran gør den særligt god til højtaljede jeans og ret anvendelig til både hverdag og fest, synes jeg. Den koster 249 kroner.
  • De sorte jeans er med lidt stræk i, høj talje og smalle ben. En klassiker i enhver garderobe. De koster 349 kroner.
  • Cardiganen er vist ret populær, for den skifter imellem at være udsolgt eller kun at være i en XS. Den er oversize og fås også i en bordeaux version. Dog ville jeg vælge den grå til det her sæt (og den vil gå til mere af mit andet tøj). Den består bl.a. af 36% mohair og 32% uld, så jeg tænker, at den er rar til efteråret og vinteren. Den koster 499 kroner.
  • Støvlerne er i 100% læder og med en hæl på otte centimeter. De findes også i sort, men jeg har allerede nogle støvler i sort, der minder om. Derfor ville jeg iføre mig de rødlige, som også liver outfittet lidt op og er en lidt anderledes detalje. De koster 699 kroner. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar