torsdag den 7. november 2013

Den lille ekstra motivation

Jeg har lige trykket "Book hold" til en omgang Pilates i morgen. I morgen meget tidlig vel at mærke. Weekenden bliver for mit vedkommende simpelthen skudt i gang i et koldt og småtomt fitnesslokale klokken 07.30, hvor der er fokus på vejrtrækning, bækkenbunden, spændte mavemuskler, balance og meget andet utroligt lækkert.

Og nu er det ikke kun lækkert træningstøj (eller spaområdet i fitnesscenteret), der får mig op af sengen og motiverer mig til at knokle igennem motionsmæssigt. Naturligvis gør jeg det også for at komme i bedre form og få strammet lidt op hist og her. Men jeg benægter absolut ikke, at jeg elsker at kigge på, og drømme om, lækkert træningstøj. For mig er det bare en ekstra motivation, at jeg har noget tøj at tage på, som jeg føler mig tilpas i. Det skal først og fremmest være komfortabelt og lavet til formålet, så bukserne eller toppen ikke sprækker ved første bevægelse. Og så må det altså gerne se nogenlunde smart ud. Jeg er bare lidt for nærig til at købe træningstøj i dyre domme, og derfor skæver jeg ofte til H&M's udvalg. Her er priserne ganske rimelige, og min erfaring er, at kvaliteten er glimrende. Kombineret med de dyrere items jeg har, som primært er fødselsdagsgaver, er jeg rigtig godt tilfreds.

Træningsbukser 179,- // Langærmet bluse 199,- // Sports-bh 129,- //  T-shirt 129,- // Træningstop 79,95,- 40,00,- // Træningsbukser 179,- // Træningsbukser 249,- //Træningstop med indvendig bh 179,- // Træningstop med indvendig bh 179,-

I får altså lige bukserne nederst med numsen til, da det særligt er detaljerne nederst på benene, som jeg er vild med. Og printet findes desværre ikke på forsiden. Går I op i jeres træningstøj? Jeg må nok indrømme, at jeg gerne ville gå mere op i det, end jeg egentligt gør. Jeg har stadig mange år gamle og slidte træningsbluser og -bukser, som jeg stadigt klemmer mig i. Men tingene her på collagen er i hvert fald fine og i et nogenlunde prislag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar