søndag den 17. november 2013

Lidt nyheder fra ASOS

Kender I det? Søndag aften. Dynen ind på sofaen oven på en dag med familietamtam og god gammeldaws mad. Kæresten glor lidt fjernsyn, og jeg ligger med computeren. Vupti, så ender man lige inde på en webshop og skal bare liiige se, om der er noget lækkert. Og det er eddermame sjældent, at der slet ikke er noget fint i blandt! Denne gang kastede jeg min shoppelyst over ASOS og kiggede de fem første sider under nyheder igennem - så turde jeg ligesom ikke kigge mere. Holdt mig dog fra at klikke "Køb", men nøj, hvor er det fine og ret sjove vinterlige nyheder. De flotteste festkjoler og de labreste lune bluser er noget af det, der endte her på collagen over min favoritter af ASOS-nyheder.

Jeg er nok allermest hooked på en af de sorte nederdele, sweateren med den julede mops på, de højtaljede jeans, den sorte kjole, pallietkjolen og den hvide strik med lynlåsene. Jeg må lige overveje, om noget af det skal være blandt mine 30 køb fra min shoppingstrategi. Den liste har godt nok fået mig til at tænke længe over enhver lille shoppingfristelse, og jeg er helt sikker på, at jeg har sparet mig selv for mange fejl- og impulskøb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar