torsdag den 26. december 2013

Mine fine julegaver

Jeg kan slet ikke komme mig over, hvor gode gaver, der stod mit navn på juleaften. Jeg har virkelig fået nogle lækre ting! Så selvom billedkvaliteten og fritskrabningen er meget langt fra perfekt, så kan jeg ikke vente med at vise jer, hvad jeg har slæbt med hjem af gode sager. I kan jo sagtens se, hvad det er, på trods af dårlig belysning og lidt skæve kanter hist og her ;-) Fortryder lidt, at jeg ikke tog billederne med vores spejlreflekskamera, men den står på ren afslapning i dag (indtil et Diamantbryllup i aften) så jeg ooorker ikke at gøre det om.


Flowerbomb parfume fra Viktor & Rolf i gaveæske // Lagkagefad fra Royal Copenhagen // Hvidt fad, der er dekoreret af Tine // Fint lille kort med penge i // Gavekort til Magasin // Mascara fra Clinique // T-shirt i sort- og hvidnistret stof fra Moss Copenhagen (den har den dejligste og helt tilpasse løse pasform - uden at blive et telt!) // Deodorant fra Lancôme // Hjemmelavet armbånd // Bog med salatopskrifter // Lyshus fra Kähler // Billi Bi læderstøvler (havde oprindeligt ønsket mig nogle andre, men er faldet lidt for disse. Så måske beholder jeg dem) // Brætspillet Konsensus // De lækreste bukser med uld i fra Moss Copenhagen // Working Bag fra Decadent (den har jeg virkelig ønsket mig længe) // Hårtørrer // En kæmpestor og virkelig god dobbeltdyne samt sengesæt til

Har I også fået nogle gode gaver i år?

2 kommentarer:

  1. Lækre sager! Det er skønt at blive begavet :)

    SvarSlet
  2. Dejlig høst! Jeg fik også en overvældende mængde lækre sager.

    - Anne

    SvarSlet