lørdag den 28. december 2013

Sår'n lun sweater-fætter

En af mine skønne julegaver var et gavekort til Magasin. I dag brugt jeg så cirka halvdelen af det, da jeg fandt en lun og lækker lammeuldssweater. Normalprisen på denne er 350 kroner, hvilket er en helt fair pris for en bluse i 100% lammeuld, men jeg nuppede den naturligvis på bud. Der var 40% udsalg på herligheden, så jeg måtte kun slippe 210 kroner for den. Den var også i andre fine farver, men navyblå er altså bare det sikre valg, som jeg altid vender tilbage til. Og i forhold til at få den inkorporeret i resten af min garderobe, er det også bedst med tøj i afdæmpede farver som sort, grå, navy og bordeaux. Den kan jo altid krydres lidt med farverige negle eller sneakers :-)





Som det kan ænses på det nederste billede er der lidt farvespil i ulden. Den er i en grov kvalitet (men den kradser slet ikke!) og så er den sådan lidt meleret. Jeg er helt sikker på, at jeg kommer til at skambruge den, når det en gang bliver koldt for alvor - hvis det da nogensinde gør det denne vinter.

Har I været på udsalg? Og har I nogle gjort nogle gode kup?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar