mandag den 9. december 2013

Julekjolejagten Part II

Denne gang har jeg klikket mig igennem Topshops udvalg af fine og festlige kjoler, som kan anvendes til juleaften og måske også til nytårsaften. Beklager at billederne er ret små, men det opdagede jeg først, da collagen var lavet færdig. Det gør dog ikke kjolerne mindre fine. Faktisk var jeg positivt overrasket over udvalget, da jeg aldrig rigtig tjekker Topshops hjemmeside eller har bestilt derinde fra. Især den første kjole på collagen er jeg vild med, og den blå med trekvart ærmer og drapering.



Jeg har dog allerede bestilt en kjole hjem til decembers fester, og det er ikke en af dem fra collagen. I stedet benyttede jeg mig af en rabatkode til ASOS, som gjaldt her i weekenden. Desværre var den kjole, som jeg havde udset mig (og som er med på denne collage) kun tilbage i størrelse 38 eller større, så jeg tog et sats og bestilte den alligevel. Og så krydser jeg fingre for, at den er lidt lille i det, så den passer mig alligevel. Der røg også en sort og klassisk kjole med drapering med hjem i samme ordre. Begge kjoler skal nok blive vist frem herinde, når jeg en gang får pakken ind ad døren. Det føles lidt som at have købt en tidlig julegave til sig selv, haha.

Har I fået købt årets julekjole, eller har I slet ikke behov for nyanskaffelser? Jeg har svært ved at lade være med at købe en ny hvert år :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg havde også sagt til mig selv at jeg ikke skulle have en ny i år. Men sagen er den at jeg ikke har ret mange kjoler... Og den jeg købte sidste år er gået i stykker :( Den kunne ellers godt ha duet til nytår!
    SÅ I år har jeg købt en ny kjole - og den er så fin :) Smider den nok på bloggen. Og så til bare 225 kr! Bum. :)
    Glæder mig til at se hvad du har købt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor irriterende, at den anden er gået i stykker. Så er det helt fair, at du har købt en ny i år :-)

      Jeg gik også bevidst efter forholdsvist billige kjoler, og jeg kom vist af med 340 kroner for min eller noget lignende. Nu må jeg lige se, om jeg overhovedet kan passe den.

      Slet