torsdag den 16. januar 2014

Bytte bytte købmand

Jeg fik en deodorant i julegave, som jeg ikke havde brug for. Havde ønsket mig en anden, som desværre ikke kan købes i Matas, den kan kun købes på et apotek. Så jeg besluttede mig for at bytte deodoranten og finde nogle andre ting. Jeg måtte selv slippe tyve kroner, så det var ret nådigt sluppet ;-) Jeg købte disse to ting. En kohlblyant i sort og en læbestift.



Blyanten er bare helt standard. Jeg bruger ikke sådan noget stads på øjnene hver dag, men jeg øver mig og vil gerne være rigtig god til det. Indtil videre har jeg brugt den sammen med en mere flydende og vandfast version fra e.l.f. Den her holder ikke vanvittigt godt, men den er rigtig fin til prisen.


Læbestift er også lidt en ny verden for mig. Fagre nye verden! Jeg er slet ikke til mega farvede og meget markante læber. Det ændrer mit ansigt lidt for meget, synes jeg. Men måske er det en typisk begyndertankegang? I hvert fald er jeg mest til nude og helt naturlige farver på mundtøjet. Jeg købte den her fra Rimmel (en del af Kate Moss kollektionen), og den har en superfin farve. Den er meget diskret og neutral, men den giver bare lige et lille pift og lidt kulør. Har brugt den rigtig meget lige siden, jeg købte den, og jeg er ret vild med den. Den er et hit.


Jeg glæder mig til at blive en ægte make up-haj en dag. Hvornår, og om, den dag nogensinde kommer, er jeg godt nok i tvivl om. Men jeg hygger mig med at prøve nogle forskellige ting af og øver mig lidt ind i mellem. Nogle gange med et rigtig godt resultat og andre gange med en direkte ommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar