onsdag den 15. januar 2014

Kvadratiske glimt

Direkte importeret fra Instagram får I hermed fem små hverdagsmomenter fra det sidste stykke tid. Jeg smider ind i mellem et billede eller to derind, men de ender sjældent her på bloggen. For jeg synes faktisk, at der skal være forskel på de to platforme, og derfor giver det bedre mening at "opsummere" med nogle af billederne her på bloggen. Som I kan se er mit liv ikke voldsomt action packed, men virkeligheden er en smule anderledes. Ikke at der er fuld fart over feltet fra morten til aften, men efter jeg er begyndt på fuldtidsjob, har jeg nedprioriteret (eller som oftest glemt, arhem) at knipse løs med mobilos. Størstedelen af min hverdag byder for tiden på arbejde og venindehygge. Og savn i kærestens retning!


Jeg har spist lækker morgenmad. Det skulle udnyttes, at der var skyr på tilbud i Rema1000. Denne morgen i knivskarpt og velsmagende selskab med blåbær og mandler // 99,9999 % af den danske befolkning har vel efterhånden set Den Eneste Ene!? Og gerne op til flere gange. Jeg har langt om længe fået den set, da den var i TV her den anden aften. Den var sjov nok // Kiggede ned af mig selv og opdagede et ubevidst blåt farvetema: nederdel, uldtrøje og vinterjakke // Ham den dejlige var på kursus herovre mandag - fredag, og når jeg ikke arbejdede, hang jeg fast lige i nærheden af ham. Fredag aften stod den på popcorn, X-factor og sofaafslapning. Virkelig tiltrængt // Godt nok forsøger jeg at ryste de sidste fire-fem kilo af mit korpus. Men man må altså godt lave ren og skær selvforkælelse i pizzaform, når både en selv og kæresten er småsyge, man er blevet gennemblødt af regnvejr og kommer lidt sent hjem fra shoppingtur, ik?! Det mente vi i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar