fredag den 24. januar 2014

Madplan

Det fungerede ret fint at forsøge at sætte mine måltider lidt i skema i sidste uge. Der er slet ingen tvivl om, at det er på arbejdet, jeg synder. Som f.eks. i går, hvor der var ris, mørbradgryde, en lækker pastasalat og noget hvidt brød med havsalt på. Kunne ikke undgå at ryge i buffeten to gange. Dog spiste jeg ikke nogle snacks i løbet af arbejdsdagen i går, så en smule fremgang var der da ;-)

I dag skal jeg arbejde fra klokken 17 til klokken 01. Så jeg skal et smut forbi Rema1000 inden længe og handle ind til nedenstående måltider. Og så skal jeg snige mig til at have TV2 Play med Danmarks håndboldkamp kørende i baggrunden på computeren. Jeg er heldigvis nok ikke den eneste, der er interesseret i, hvordan de klarer sig mod Kroatien. Nå, men min madplan ser altså sådan her ud.




Skal I have noget lækker mad i den kommende uge? Det er altid så inspirerende at se andres madplaner, da det er virkelig nemt at gentage sine egne succeser og ende med de samme retter om og om igen. Nu står den på havregrød med smør og sukker, mums.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar