søndag den 23. februar 2014

e.l.f.-produkter to try

Som I måske har set i mit sidste indlæg, så ønsker jeg mig en del beautyprodukter i fødselsdagsgave. Både decideret make up, men også creme, neglelak, deodorant og rens. De fleste ting, der er på min ønskeseddel er fra lidt dyrere mærker. Og jeg er, som I nok efterhånden ved, lidt af en nærigper. Dankortet er ofte ualmindeligt godt klistret fast i pungen, når jeg skal betale for skønhedsprodukter. Det er netop her, at e.l.f. kommer ind i billedet og redder mig fra de dyre hig-end-løsninger. Særligt med produkter, som jeg aldrig har prøvet før og derfor ikke ved om bliver fast inventar i make up pungen, er det rart at afprøve en billig udgave først. Velvidende at e.l.f. kvalitetsmæssigt langt fra altid leverer lige så gode resultater som MAC, Dior, Clinique, Chanel og lignende. Men hvis jeg nu finder ud af, at HD-pudder eller en primer bare slet ikke er noget, jeg magter, så gider jeg jo ikke at have kastet mange hundrede kroner efter den.

Nå, nok om min nærighed. Her er 31 produkter fra e.l.f., som jeg godt kunne tænke mig at bestille hjem. Nogle af dem har jeg allerede haft og andre vil være helt nye for mig. Men i hvert fald, så er det her en collage over mine "e.l.f. to try"-produkter. Kender I nogle af dem? Og er i lige så prisbevidste, gennemført nærige, som mig?


Navnene på listen her fungerer som direkte links til produkterne. Hvis der nu skulle være noget, som I liger står og mangler eller har fået lyst til at prøve af. Eller bare læse lidt mere om, for mange af produkterne anede jeg altså ikke eksisterede, før jeg læste lidt nærmere om dem. Og husk så lige, at der meget ofte er rabatkoder og fri fragt på webshoppen - så det er med at holde øje og slå til, når der er 40-50 % udsalg, hvilket vil sige 11,25 kroner for en fin neglelak, hva'be'har?!
  1. Glitter Nail Polish i farven Midnight Mystery til 22,50 kroner
  2. Dual Mirror Compact til 35,50 kroner
  3. Daily Brush Cleaner til 35,50 kroner
  4. Nail Polish i farven Desert Haze til 22,50 kroner
  5. Flawless Finish Foundation i farven Porcelain til 67,50 kroner
  6. Pressed Powder i farven Porcelain til 35,50 kroner
  7. Lip Stain i farven Nude Nectar til 26,50 kroner
  8. Nail Block til 17,50 kroner
  9. Translucent Matte Powder til 35,50 kroner
  10. High Definition Powder i farven Translucent til 62,50 kroner
  11. HD Blush i farven Superstar til 40,50 kroner
  12. Mineral Mist - Clear til 72 kroner
  13. Studio Mat Lip Colour i farven Natural til 35,50 kroner
  14. Kabuki Face Brush til 54 kroner
  15. Baked Blush i farven Peachy Cheeky til 35,50 kroner
  16. Tinted Moisturiser Spf 20 i farven Porcelain til 40,50 kroner
  17. Eyelid Primer i farven Sheer til 17,50
  18. Plumping Lip Glaze i farven Oasis til 17,50 kroner
  19. Zit Zapping Concealer i farven Fair til 26,50 kroner
  20. Mineral Infused Face Primer i farven Clear til 62,50 kroner
  21. Jumbo Lip Gloss Stick i farven Summer Nights til 26,50 kroner
  22. Mineral Face Cleanser til 72 kroner
  23. Mineral Eye Liner i farven Coffee til 31,50 kroner
  24. Mineral Lipstick i farven Ripe Rose til 45 kroner
  25. Small Angled Brush til 35,50 kroner
  26. Blush i farven Mellow Mauve til 35,50 kroner
  27. Lipstick i farven Charming til 17,50 kroner
  28. Studio Stipple Brush til 35,50 kroner
  29. Moisturising Lipstick i farven Pink Minx til 35,50 kroner
  30. Studio Makeup Mist & Set til 35,50 kroner
  31. Powder Brush til 35,50 kroner

2 kommentarer:

  1. Til info har jeg set af Bilka og Føtex er begyndt at føre ELF! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God info. Tak :-) Der er også butik i Odense, der hedder Forduft, som har et lille udvalg. Dog skuffende lidt, synes jeg. Men jeg skal i Bilka i den kommende weekend, tror jeg, så der må jeg da lige holde øje ;-)

      /Line

      Slet