mandag den 24. februar 2014

Støvlestyling

Jeg har ikke en gang haft støvlerne i hænderne endnu eller gået i dem, og alligevel har jeg allerede drømt om, hvordan de skal styles. Støvlerne er godt nok mine, de ligger bare i Odense og venter på mig. De er fra Billi Bi og koster 1300 kroner, men med 10% rabat på en webshop, slap jeg en smule billigere. Desuden var det en julegave, som jeg byttede, så jeg har ikke selv smidt pengene på disken.

Er de ikke bare fine? Jeg glæder mig helt vildt til at se dem, prøve dem på, dufte til dem (haha) og gå i dem. Og ikke mindst inkorporere dem i min nuværende garderobe, som på ærgerlige vis ikke indeholde alle nedenstående lækre items - langt fra! Alle tingene er fra SELECTED FEMME og fundet på deres hjemmeside. Nogle af tingene er gengangere, som jeg har valgt i forskellige farver.



Jeg har sammensat nogle forskellige outfits til forskellige anledninger, hvor støvlerne er omdrejningspunktet, der indgår i dem alle.
  • De første fire sammensætninger er afslappede og hyggeagtige outfits, som jeg dog stadig snildt kunne finde på at gå udendørs i og f.eks. mødes med veninder på café. Selvom det tredje måske lidt ligner et nattøjssæt ;-) Overordnet set for de afslappede sæt er, at de ser behagelige ud - og med en halskæde, som ved jumpsuitet, kan de uden tvivl tåle dagens lys!
  • De to næste er kjoler. Jeg ville ikke gøre andet end smide halvtykke strømpebukser på og så trække i støvlerne. Der er både "larm" på kjolerne i form af print og støvlerne, som er med pythonmønster. Er i øvrigt ret vild med begge kjolerne.
  • Tøjsættene med jeans, dem under støvlerne, er tænkt som arbejds- og hverdagsoutfit. Med få detaljer som halskæden og tasken, kan sættene peppes lidt op. Jeg drømmer om en fin skjorte til hverdagsbrug. Den vil også kunne bruges med angoracardiganen over for et mere neddæmpet udtryk.
  • De sidste to ting er begge overtøj, som jeg synes, ville passe fint til støvlerne. Jeg har jo min elskede læderjakke, men måske får jeg nok af læder-læder-looket, når den sættes sammen med støvlerne. Så kunne det være rart med en skiftejakke, og de lysere farver tiltaler mig nu, hvor vi går mod foråret.
Har I et favoritsæt? Og hvad ville I sætte sådan et par smårå og alt for lækre læderstøvler sammen med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar