fredag den 14. marts 2014

Ønskeoutfit #6

Behøver jeg at forklare, hvorfor det her er et ønskeoutfit? For pokker, hvor er det fire knivskarpe ting. Og så synes jeg, at tonerne i brillerne, kjolen og taske klæder hinanden rigtig fint.

Jeg ville elske at sætte disse ting sammen og drøne ud af døren, selvom det måske er liiige fint nok til en dag på redaktionen. For ikke at tale om lige koldt nok til bare ben og bare tæer i sandaler :-) Men om nogle måneder, når temperaturen er steget 10-15 grader, så ville det her være så hamrende flot.

Kjolen er fra Stine Goya, solbrillerne er fra Ray-Ban, tasken er fra Decadent og de lækre lædersandaler er på udsalg og fra Kurt Geiger. Jeg overvejer alvorligt at klikke kjolen, solbrillerne og sandalerne hjem. Tasken har jeg ikke brug for. Synes bare den passede perfekt til dette sæt, men det gør min working bag fra Decadent også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar