fredag den 14. marts 2014

Solskinstorsdag

Godmorgen. Eller måske nærmere godformiddag. Jeg har lige slået øjnene op, da jeg først krøb under dynen klokken et i nat. Det er altså lidt hårdt at arbejde til midnat. Men på den anden side set, så havde jeg jo fri alle de lækre solskinstimer i går. Og det blev udnyttet!

En veninde kom forbi, og så begyndte vi ellers en laaang gåtur. Jeg har ikke rigtig været så meget rundt i mit område, men vi gik efter vandet og langs Strandvejen. Det var det lækreste vejr, og det var varmt nok til læderjakke med kun en t-shirt under. Så er det forår for alvor. Efter en ret så lang gåtur endte vi ved noget havneværk, men der var ingen steder at købe kaffe eller frokost. Vi var godt sultne efter at have vandret rundt i næsten halvanden time. Så vi vendte om og gik tilbage ind mod byen. På vejen var en lille café, hvor vi ville købe mad og kaffe - lige indtil vi så deres menukort og priser: 98 kroner for en toast?! Det bliver dæleme ikke med min gode vilje. Selvom sulten efterhånden fyldte en del i mavsen, så gik vi videre. SÅ sultne var vi altså heller ikke.

Det endte med lækker salat fra Irma, og så lidt chokolade til dessert, der blev indtaget i en lille fin park. Jeg har ikke smagt Guldbar med lakrids før, mums. Måske var det i virkeligheden bedst, at jeg aldrig havde smagt det, for det kunne da godt gå hen og blive helt vanedannende. Vi fik også Bounty og lækker citronsodavand. En ret god frokost i min verden. Og så sad vi ellers bare og nød solen. Helt igennem perfekt måde at tilbringe en forårstorsdag på inden arbejde.

Se lige, hvor fint der var ude ved vandet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar