mandag den 3. marts 2014

Sååå' der ma'plan

I dag har jeg flyttet de allersidste ting fra mit værelse i Bagsværd. Og nu er jeg for alvor og helt officielt bosiddende i 2900, hvor jeg har tænkt mig at tilbringe de næste to måneders tid. Det skal skam nok blive spændende, og det er virkelig rart at tænke på, at jeg ikke skal flytte mere, før jeg rykker hjem til Fyn.

Det eneste ærgerlige ved Hellerup, indtil videre, er, at der ikke er en Rema1000, haha. Jeg elsker jo at handle i en af dem i Odense, og jeg synes absolut, at det er den butik med flest brugbare tilbud for mit vedkommende. Det nærmeste for mig her er dog Netto, og det er også en ganske fin butik med nogle gode kup og spotvarer ind i mellem :-) Denne gang har jeg handlet ind til seks dage, og jeg kom af med lige omkring 220 kroner. Nogle ingredienser havde jeg (og den veninde jeg lejer lejligheden af) i forvejen og andre, basisagtige, har jeg måtte købe i dag. Så jeg er ganske tilfreds med prisen.




Ugen byder på to skønne sociale aftenarrangementer, hvorfor jeg kun skulle planlægge seks portioner morgenmad, en omgang frokost og fire aftensmadsretter - det var lige til at overkomme. Særligt når det er overstået er jeg glad for, at jeg har lavet madplan og ordnet indkøbene. Så ender jeg ikke med at stå med snuden i et skrigende tomt og trist køleskab efter otte timers arbejde og intet overskud, og jeg ender heller ikke med at måtte smide 2/3 af madvarerne i køleskabet ud, fordi de er blevet for gamle, og jeg ikke har fået dem brugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar