onsdag den 30. april 2014

Fristelser til forårsfødder

I år skal jeg have mig et par ballerinaer i nude eller sort og et par højhælede lædersandaler. Så jeg kiggede lidt rundt inde på Zara's webshop, og der var altså ret fint fodtøj at vælge imellem. En del af det er under børnekollektionen, men jeg bruger kun størrelse 36-37, så der kan jeg snildt købe noget fra.

Har I købt forårs- eller sommersko? Jeg har et par Birkenstock fra sidste år, som jeg snart skal have fundet frem og luftet lidt. Og så mangler jeg et par rigtig gode sandaler. Ved ikke om nogle af dem her på collagen kunne være et bud på det. Flere af dem er i hvert fald i skind/læder, og de er alle til helt rimelige priser.

1. Lædersandal 299,- // 2. Skindsandal med perler 299,- // 3. Skindballerinaer 239,- // 4. Bio-skindsandal med glimmer 299,- //        5. Skindsandal 279,- // 6. og 7. Ballerinasko med ankelrem 399,- // 8. Sandal 279,-

Jeg er mere eller mindre vild med alle skoene her på collagen. Og hvis de alle flyttede ind i mit skoskab, så skulle jeg nok få brugt dem ;-) Men jeg kan slet ikke stå for nummer 6 og 7, hvilket også er derfor, de er med i begge farver. Er virkelig hooked på den lyse udgave. Kunne de ikke være lækre her til foråret?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar