søndag den 20. april 2014

Nedsatte ASOS-varer part II

Som lovet er her endnu en collage. Sprængfyldt med fine farver, farlige fristelser og shoppingsavleri! Jeg har uendeligt meget lyst til at lukke øjnene, glemme alt om min shoppingstrategi og så bare klikke hjem - en enkelt ting eller ti. De -20% gælder jo kun weekenden ud, så man skal ikke være alt for længe om at lytte til djævlen på den ene skulder ("Køb, køb, køb nu", "Du fortjener det", "Du trænger til forårs- og sommertøj") og den hellige engel og smådårlige samvittighed på den anden ("Du har slet ikke overvejet købende nok", "Der er også en shoppingstrategi at tænke på", "Du har ikke råd til bare at klikke løs").

Tror jeg ender med ikke at bestille noget hjem, men jeg skal lige modstå shoppingkløen indtil klokken 14, hvor jeg begiver mig mod Sjælland og en aftenvagt. For når jeg har fri, så er tilbuddet udløbet. Så jeg forsøger at holde mig fra "Add to bag" og "Pay now"-knapperne indtil da.



Igen har jeg forsøgt at træffe den svære beslutning med at finde mine tre alleryndlingsting på collagen. Det er sgu svært - store beslutningssager sådan en højhellig påskesøndag! Nå, men jeg vil nok fremhæve den lyserøde jakke (nummer 3), lædernederdelen (nummer 7) og de sorte jeans (nummer 8) som bedste bud på, hvad jeg helst ville eje lige nu, hvis det kun måtte være tre af tingene. Men jeg er jo vild med dem allesammen for filan!

Glædelig påskeshopping.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar