torsdag den 8. maj 2014

Aprilshopping

Jeg er lidt sent ude med det her indlæg, beklager. Det skyldes vist allermest, at jeg ikke rigtig har noget at berette om. Og jeg blev helt i tvivl, da jeg så, at jeg slet ikke havde noteret noget i min lille blok ud for køb i april. Men jeg har tilsyneladende holdt mig uendeligt godt i skindet - hvilket overrasker mig, da der har været mange fristelser den forgangne måned.

Dog har jeg "snydt" en smule med shoppinglisten i denne måned. Jeg boede jo i hovedstaden for en periode, og var så hjemme på Fyn, når jeg havde fri fra arbejde. Og den ene gang formåede jeg at glemme al min make up på den lille ø i midten af kongeriget. Så stod jeg der og kunne ikke dække hverken mørke rander under øjnene, det kaos der hersker i min pande (har en eller anden voldsom nærmest allergisk reaktion, der snart har varet to måneder!) eller give mine øjenvipper bare en anelse hjælp med på vejen. Desuden skulle jeg til afslutningsfest med alle mine kolleger, så gode råd var bogstaveligt talt dyre.

Jeg tog en god veninde i hånden og invaderede den nærmeste Matas. Naturligvis havde jeg researchet løs på forhånd, hvad der var på tilbud, og hvad der havde fået gode/virkelige ringe anmeldelser. Og med en lang liste i hånden indtog vi så Matas. Jeg fik købt en mascara, en BB-creme, en pudder, en læbestift, en cremeblush og en eyeliner. Desuden hapsede jeg nogle billige make up børster i Netto. Alt i alt gav jeg omkring 400 kroner for det hele.

Ovenstående har jeg valgt ikke at tælle som reelle køb i forhold til shoppinglisten, da det jo var ting, som jeg aldrig havde købt, hvis jeg ikke havde været en glemsom og fortravlet ung dame, der lod mit dullegrej stå på det odenseanske køkkenbord.

Et enkelt erstatningskøb er, hvad det er blevet til i april. Nå ja, og så også lige nogle fine sko, som jeg forsøger at vurdere, om jeg kan holde ud at have på til brylluppet. Men bryllupsrelaterede køb indgår heller ikke på min liste, da de jo ikke er noget, der indgår i min almindelige garderobe eller ville være købt, hvis jeg ikke stod og skulle skrues ned i en fin kjole og sige et højlydt "JA!" til august.

April 2014 - 1 køb, 0 fejlløb, 0 basiskøb, 1 erstatningskøb = 0 (af de 30 items)
Forbrug: 50 kroner og 0 kroner i porto

Matas Ekspres Neglelaksfjerner, 49,95,-

Har I fået shoppet meget her på det sidste?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar