mandag den 5. maj 2014

Ønskeoutfit #7

Det outfit jeg småsavler over i dag kræver vist lidt, at nogen skruer 15 grader op for varmen. Og fjerner regnskyen fra vejrudsigten! Men ellers er det ikke helt urealistisk at drømme om at se sådan her ud, da jeg denne gang har fundet alle tingene hos H&M. Så prismæssigt er det ikke et mareridt, høhø.

Kjolen prøvede jeg faktisk på i går. Og den er edderflot, kan jeg love jer. Desværre har jeg ret mange problemer med min hud både på ryggen og på brystet, og så er sådan en frøken spaghettistrop altså lidt uden for min comfort zone. Men den sad godt, var behagelig at have på, og så har den lommer, hvilket jeg er stor fan af. Så jeg overvejer den stadig, særligt når palmeprintet og ikke mindst prisen er lige i øjet.

I dag ville jeg sætte kjolen sammen med lækre tofarvede sko, en lædertaske i en lysere nuance og en helt enkel sølvhalskæde. Hvordan ville I style den? Tænker nemlig også, den ville være pæn med et par flade ballerinaer til og en cardigan eller helt beach style med bikini under og sandaler til.

Kjole 179,- // Pumps 249,- // Halskæde 69,95,- // Skuldertaske i læder 699,-


Ingen kommentarer:

Send en kommentar