fredag den 23. maj 2014

Sommerens afdæmpede kjoler

Normalt indbyder det varmere vejr og en sommerglød til farverige sommerkjoler. Og jeg er især vild med mintgrøn, pastellyseblå og helt sart pink eller nude. Men farvepaletten er lige skubbet til siden for et øjeblik.

Jeg har nemlig fundet ni rigtig flotte kjoler frem, som alle er i den afdæmpede ende af farveskalaen. Det er hvidt, sort, blåt og gråt, som dominerer denne collage. Selvom jeg elsker at inkorporere farver i min sommergarderobe, så er de mere nedtonede virkelig også rare at eje. For hvis der er er noget, som er nemt, så er det da at hoppe i en af nedenstående kjole og tilsætte den et par lækre læderballerinaer, de behagelige Birkenstocks, seje sneakers eller sommerlige sandaler. Og så har man et homesafe outfit, som kan gå til langt de fleste anledninger.

Ud over at være inden for samme afdeling rent farvemæssigt, så har kjolerne to andre fællestræk, hvoraf især det ene er en af mine evige kæpheste. Jep, det er prisen, der er tale om ;-) Den dyreste af kjolerne koster 329 kroner, og flere af dem er sat ned. Her kan alle da være med! Det andet fællestræk er, at jeg har fundet dem på Zalandos webshop.

1. 199 159,- 2. 299 209,- 3. 249 209,- 4. 299 249,- 5. 249,- 6. 329,- 7. 399 329,- 8. 329,- 9. 299,-

Personligt pønser jeg mest på nummer 2, 4, 5 og så en af maxikjolerne. Kan slet ikke vælge mellem de to lange, som begge ville gøre sig usandsynligt godt en varm sommeraften med kølig hvidvin i glasset til en festlig anledning. De ville også ryge med i kufferten, hvis jeg skulle på storbyferie her til sommer.

Har I en favorit?

Priserne ovenfor fungerer som direkte links til kjolerne - Happy shopping!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar