tirsdag den 10. juni 2014

Nedsatte ASOS-lækkerier

Lige nu er ASOS' eget mærke sat ned med 25 %. Så jeg kunne, som en bette (okay en kæmpe stor) specialeoverspringshandling naturligvis ikke dy mig for at finde mine yndlings frem til jer. Og her er min top 23 så - eller reelt set 25, da der er to sæt med collagen. Jeg kunne snildt nøjes med den ene del, men ville allerhelst rocke det som sæt.


Igen er jeg lige fascineret af hårtingester. Og så er der da godt med farver og print på tingene denne gang, ik? Det må være dagens varme og sommerfornemmelser, der er skyld i det.

Hvis jeg kun kunne vælge fem ting (og sæt tæller altså kun for én, haha), så blev det: den lyseblå peplumtop, leopardsættet, den lyserøde jakke (til 635,-), den grå peplumcardigan og det blomstrede suit. Er det også jeres favoritter?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar