mandag den 21. juli 2014

Junishopping

Jeg har helt glemt min lille oversigt over, hvilke indkøb, jeg gjorde mig i juni måned. Den kommer her, så jeg kan holde lidt regnskab over mine 30 køb.

Jeg er over syv måneder inde i projektet med shoppinglisten, og indtil videre går det ganske fint. Det har i hvert fald fået mig til at overveje en del køb meget længere, end jeg ellers ville have gjort og fået mig til at undgå impulskøb. Nu har jeg dog også brylluppet at shoppe til, hvilket hjælper en smule på mine cravings ;-)

Juni 2014 - 2 køb, 0 fejlkøb, 0 basiskøb, 0 erstatningskøb = 2 (af de 30 items)
Forbrug: ca. 678 kroner og 0 kroner i porto

Sandaler med lille kilehæl fra H&M's børneafdeling, 129,-
Silkeshorts med print fra Gestuz, 700 420,-

Her i juli har jeg allerede gjort mig et lækkert køb i form af Ganni-støvletterne, men om der kommer mere på listen må tiden vise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar