mandag den 14. juli 2014

Ti fra Ganni

Ganni er virkelig et mærke, jeg synes gør det godt. Og jeg kunne klikke langt mere hjem, end jeg har taget med i dette indlæg. Udsalget er stadig godt i gang, og inde på Gannis egen hjemmeside har priserne virkelig fået et ordentligt nedadgående nyk!

Jeg købte jo mine støvler i en Ganni-butik i Hellerup for nyligt, hvor de var sat ned med lige så fine 60 % som inde på hjemmesiden. Så jeg blev fristet til at se nærmere på, hvad der ellers er kommet ned på et prismæssigt meget realistisk niveau. Det er ikke fordi, jeg synes originalpriserne på tingene er uretfærdige eller svimlende høje, men på en SU er det altså nødvendigt at prioritere og ikke mindst vente på de gode kup. Og sådan nogle har jeg fundet ti styks af.

1. // 2. // 3. // 4. // 5. // 6. // 7. // 8. // 9. // 10.


Der er direkte links til de enkelte udsalgsfund lige under collagen. Faktisk findes palmetingene også i en rigtig pæn råhvid og grøn udgave, men jeg er faldet lidt mere for det brun- og grålige print. Flere af tingene findes i øvrigt i andre farver, end jeg har hevet med ind i dette indlæg.

Mine tre favoritter er nok nummer 3, 4 og 6. Og måtte jeg vælge to mere, så blev det 2 og 8. Hvis jeg klikkede nummer 4 hjem, så ville jeg nok heller ikke kunne lade nummer 5 være i fred. Det ville da være synd og skam at skille et så fint sæt ad, ik? Hvilke frister jer mest?

1 kommentar:

  1. Jeg ville gerne finde palmekjolen med grønt print i udgaven med korte ærmer på bud samt den draperede leopardkjole. Men det ser ud til begge dele er udsolgt :/

    SvarSlet