onsdag den 20. august 2014

Billige nyheder

Her til aften får I en lidt skør blanding. Er det bare mig, eller er vi i sådan et vadested mellem sommer og efterår, hvor de fleste items i garderoben enten er for kolde eller for varme? Sådan har jeg i hvert fald haft det de sidste par dage. Da jeg klikkede mig ind blandt nyhederne på Zalando fandt jeg både tøj til den kommende og køligere sæson og lidt, der måske mere hører sommeren til. Men det kan man jo bruge med strømpebukser under eller en lun cardigan over i starten af efteråret.

Alle tingene er yderst prisvenlige, da jeg indstillede min søgning til maksimalt 300 kroner. Så alle kan være med, og jeg synes nu stadig, der er nogle meget tiltalende ting i blandt udvalget. Jeg har linket direkte til de enkelte ting under collagen.

1. Skjorte // 2. Top  // 3. Kjole  // 4. Cardigan // 5. Skjorte // 6. Nederdel // 7. Shorts // 8. T-shirt // 9. Nederdel // 10. T-shirt // 11. Kjole // 12. T-shirt // 13. Nederdel // 14. Strikcardigan // 15. Cardigan // 16. Bukser // 17. Top // 18. Cardigan // 19. Kjole // 20. Strikbluse // 21. Nederdel

Har I allerede efterårstøjet på plads og klar til brug? Jeg mangler godt nok nogle basisting, tror jeg. Skulle jeg klikke tre ting hjem her fra collagen, så blev det nok nummer 1, 14 og 19. Men alle de andre skulle også være så hjertens velkommen i min halvdel af skabet (og de måtte for min skyld også gerne ligge i mandens halvdel, haha).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar