torsdag den 11. september 2014

Blandede Berlin-bolcher // Filmklip

Overspringshandlingen fra specialet i dag blev denne lille video. Den er fyldt med stemningsklip fra vores forlængede weekend i den tyske hovedstad, og jeg blev glad helt ned i maven af at lave den. Elsker at se tilbage på rejser og glæde mig til nye.

Så kom med på et tre minutters visit til Berlin, hvis I har tid og lyst. Som med de foregående Berlin-indlæg får jeg en uendelig lyst til meget snart at køre sydpå til byen igen og tilbringe nogle dage med god og billig mad, flotte og spændende seværdigheder, fede museer, gode shoppingmuligheder. Vi blev slet ikke færdige med byen.




Manden er, som nævnt i tidligere indlæg, ikke en del af bloggen. Det begrænsede en anelse, hvilke videoklip, jeg kunne kaste ind i denne omgang levende billeder.

Håber alligevel, videoen gav et lille indblik i vores tur. Jeg blev i hvert fald mindet om nogle skønne dage og fyldt med rejselyst, mens jeg klippede den. Levende billeder er altså bare en helt særlig måde at genopleve og genkalde gode minder på.

P.S.: Jeg ved ikke lige, hvad der sker for den grynede kvalitet. Sådan så den altså ikke ud, inden jeg uploaded den. Ser lige, om jeg kan finde ud af, hvad problemet skyldes :-)

1 kommentar: