lørdag den 4. oktober 2014

21 fra Magasin

Det er ikke ret længe siden, jeg fik øjnene op for Magasins eget tøjmærke. Min blå lammeuldsbluse, som jeg købte på udsalg sidste vinter, er derfra, og siden da, har jeg holdt lidt øje med mærket. Alligevel var det gledet i baghovedet, og jeg havde vist glemt alt om det igen, indtil jeg så de sorte shorts med blonder på, som jeg har vist herinde før og som igen har sneget sig til lidt digital eksponering her på min blog ;-)

Derfor har jeg kigget webshoppen igennem for lækre ting og sager, og jeg faldt for disse 21. De fleste af dem findes i øvrigt i langt flere (og fristende) farver, men jeg har kun taget en af hver ting med. Desuden er deres tøj ofte i ret lækre materialer, men stadig til på et fair prisniveau, hvor man kan være med. Jeg kunne i hvert fald godt finde plads til alle disse 21 ting ind, som ville danne en rigtig fin efterårs- og vintergarderobe.

1. Uldjakke 699,- // 2. Sweatshirt med lynlås 399,- // 3. Shorts med blondekant 249,- // 4. Natbukser 199,- // 5. Cardigan med merinould 450,- // 6. Jakke 699,- // 7. Bluse 199,- // 8. Nederdel 169 118,30,- // 9. Blonde bh 199,- // 10. Lang silkeskjorte 599,- // 11. Skjorte 349,-

12. Silkeskjorte 499,- // 13. Nederdel 199,- // 14. Strikbluse med lammeuld 399,- // 15. Lang cardigan i lammeuld 599,- // 16. Hue med kvast 279,- // 17. Lammeuldsbluse 349,- // 18. Pullover i merinould 500 150,- // 19. Blonde bh 99 29,70,- // 20. Cardigan i lammeuld 349,- // 21. Uldtørklæde 350,-
Jeg kan slet ikke skære de her 21 ting ned til få favoritter. Tror faktisk, jeg vil smutte forbi Magasin en formiddag (fordelen ved specialelivet, haha) og prøve de fleste af dem. Min bluse er i øvrigt samme model som nummer 17, og jeg er simpelthen så glad for den. Den var sat ned til omkring 200 kroner på udsalg, så der er sikkert en del af disse varer, man kan erhverve sig billigt til januarudsalget. Flere af tingene er dog allerede sat ned.

Er det et mærke, I kender? Og har I en eller flere favoritter her på collagerne? Jeg synes det var umuligt at udvælge nogle få denne gang.

Aftenen i dag står på fødselsdagsmiddag for min ene svigerinde. Kunne godt lige bruge en af skjorterne sat sammen med mine sorte skinny jeans og høje Ganni-støvler. Shortsene med tykke strømpebukser og en chunky strik ville heller ikke været et dumt bud på aftenens outfit. Men jeg må i mit klædeskab og se, hvad det har at byde på :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar