onsdag den 1. oktober 2014

Efterår på neglene

Så skal jeg da ellers lige love for, at gråvejret, regnen og tågen fandt vej til os. I går og i dag har været ægte efterårsdage med nærmest ustoppelig og grå toner i luften. Det generer mig dog ikke, selvom jeg tog cyklen ud til universitetet i dag. Lidt musik i ørerne og trampen af sted i pedalerne, det fjernede fokus fra støvregnen og den våde asfalt.

I forgårs flyttede efteråret også ind på mine negle. Efterår og vinter er tid til de lidt mørkere neglelakker, synes jeg. Så denne fra Moss Copenhagen, mener den hedder Aubergine (men kan ikke lige se den på deres hjemmeside), var et helt oplagt valg. Jeg har en del neglelakker i metallicfarver, i meget mørkeblå og i næsten helt sort. Det skulle dog ikke være så dystert, og derfor var denne mørkelilla og varme farve helt oplagt. Jeg ville lige vise jer den og omfavne efterårsstemningen ved at bruge mit elskede uldhalstørklæde som baggrund til billedet. Det røg på i morges, og sammen med en cardigan kunne læderjakken også stadig bruges.


Jeg er forresten fint tilfreds med kvaliteten af de to neglelakker, jeg ejer fra Moss Copenhagen. De koster 50 kroner stykket, og de holder bedre end mine billigere lakker, men ikke helt så godt som dem jeg har fra Essie. Det er dog sjældent, jeg kan lade være med at pille i neglelakken og dermed få den til at skalle, så to-tre dages holdbarhed er rigeligt til mig, haha.

Har I nogle yndlingsfarver at proppe på fingerspidserne for tiden? Eller går I med samme tone hele året rundt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar