fredag den 31. oktober 2014

Der er fart på

Lige for tiden er der nok at tage sig til i mit lille univers. Hverdagen er fyldt op med en hel masse forskelligt, og det kræver et utal af lister og kig i kalenderen for at få enderne til at mødes. Og for at jeg ikke pludseligt overser en opgave eller deadline. Jeg har gang i både speciale, pakkekalender (som skal afleveres i morgen), en Pop Up Shop, løbetræning og en hang til både at se manden, veninderne og familien. Ind i mellem må tingene kombineres, som i går aftes, hvor jeg både så en veninde og pakkede pakkekalendergaver ind.

Med andre ord synes jeg, jeg løber ret stærkt for tiden. Og hvad er så mere passende end at fremvise et af mine køb fra det store Amerika? Jeg trængte i den grad til nye løbesko, og gerne nogen med rigtig meget fart i, haha. Dog er der vist aldrig rigtig en garanti for hastigheden uanset valget af sko, men disse var sat ret meget ned, og manden har herreudgaven af dem, som han er godt tilfreds med. Herhjemme koster samme sko typisk 1000 kroner eller lidt mere. Jeg fandt dem på amerikansk udsalg til 100 dollars, hvilket vil sige 580 kroner. De havde kostet 980 fra ny, hvilket er en smule billigere end i Danmark. Selvom jeg ikke har fået testet min løbestil og derfor ikke er heeelt sikker på, hvilken løbesko, der vil være optimal for mine fusser, så kunne jeg ikke modstå det gode tilbud. Det er uanset hvad en god sko, og hvis den ikke fungerer for mig, så må jeg sælge dem videre og forhåbentligt ikke miste alt for mange penge på dem.


I dag har jeg en ret lang to-do-liste, som skal gennemføres. Der skal skrives speciale, ryddes op i hele lejligheden, handles ind til mandens fødselsdagsfejring i morges, laves kager til fødselsdagen, pakkes de sidste pakkekalendergaver ind, laves aftensmad og muligvis bages boller. Måske skulle jeg have spændt de lilla basser på fødderne i morges, så jeg kunne styrte gennem dagens program. Jeg klarer den nok, og jeg ser frem til lørdag, hvor manden skal fejres, og hvor jeg stikker snuden mod hovedstaden for at ses med to dejlige damer og udveksle årets pakkekalendere.

Kender I også det med, at tingene har det med at filtre sig sammen til små travlhedsklumper? Heldigvis er det mest rare ting, jeg bruger min tid på. Og så er travlhed jo slet ikke så slemt alligevel :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar