lørdag den 11. oktober 2014

Fjorten favoritter

Det er meget sjældent, jeg er i MONKI. På en eller anden måde forekommer butikken mig en smule rodet og uoverskuelig, selvom jeg nærmest aldrig har sat mine ben der. Til gengæld har jeg netop sat mine ben på webshoppen, og jeg kan da konstatere, at jeg ikke behøver undgå den fysiske butik, når jeg slentrer rundt i centrum. Der var overraskende fine ting blandt varer, selvom der også var en del varer, der faldt godt og grundigt ved siden af min smag. Sådan er det dog med næsten alle mærker og webshops, nogle items tiltaler og tiltrække mig mens andre får mig til at tænke "Arh.. hvem køber lige den der?!".

Nå, men her er fjorten fine ting fra MONKI. Jeg har allerede prøvet den grå jakke på, og den var faktisk ganske pæn. Dog en smule kort i snittet og ikke helt så varm, som jeg kunne tænke mig den. Men den er ikke helt glemt, så jeg overvejer den endnu. Særligt fandt jeg sorte basiskjoler på webshoppen, som jeg vist må ind og afprøve kvaliteten og pasformen af. Sådan en sort, helt standard og nedtonet, kjole kan da redde enhver tøjkrise.


1 Kjole // 2 Jakke // 3 Jakke  // 4 T-shirt // 5 Strikbluse // 6 Jeans // 7 Kjole  // 8 Bluse // 9 Kjole // 10 Cardigan // 11 T-shirt // 12 Jakke // 13 Skjortekjole // 14 Skjorte


Det fine prikkede lyserøde print er i flere udgaver, og her på collagen som bluse og skjortekjole. Det er ikke helt så basis-agtigt som de sorte kjoler, men farverne fangede mig. T-shirts, og gerne nogle ensfarvede, der hverken sidder for løst eller for tæt, er en stor mangelvarer i min garderobe. Den blå kunne være et godt bud, og så er prisen helt fair. Desuden drømmer jeg lidt om ternede skovmandslignende skjorter for tiden. Tænker sådan en vil se lækker ud med stramme sorte jeans, en lædernederdel eller et par shorts med blondekant, og med en lang cardigan som den på collagen ud over.

Har I erfaring med MONKI? Og har I nogle favoritter på collagen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar