mandag den 13. oktober 2014

Want to try: Bourjois

Der går lidt dullegrej i den i dag. Da make up og andre skønhedsting tæller med i min shoppingstrategi er det meget længe siden, der er kommet nytilflytter på badeværelseshylderne eller i make up-pungen. Jeg er simpelthen for nærig med mine 30 køb til at bruge en masse af dem på make up. Men dermed ikke sagt, at jeg ikke har noget i kikkerten, som jeg godt kunne tænke mig at prøve af.

I dag er indlægget med fokus på Bourjois, som blandt andet forhandles hos ASOS. Prismæssigt bevæger det sig rundt i middelklassen med omkring en hundredlap for foundation og lidt under for øjenskygger, læbeprodukter og lignende. Jeg har set flere anmeldelser og anbefalinger på nettet af nogle af produkterne, så jeg er lidt nysgerrig på selv at test, om de er så gode, som mange siger.

Det jeg mest mangler er en farve til læberne, som kan bruges til hverdag, en foundation, som ser så naturlig ud som overhovedet muligt men samtidigt skjuler de værste urenheder, en blush, der får en til at se ud som om, man netop er hjemvendt fra en frisk og vindfyldt efterårsgåtur og en ny eyeliner.

1 Creme blush  // 2 Healthy Mis Serum Foundation // 3 Cremet øjenskygge // 4 Bronzer og highlighter // 5 Guldfarvet eyeliner // 6 CC øjencreme // 7 Mascara // 8 Læbefarve // 9 Concealer // 10 Øjenskygge // 11 Læbestift // 12 Healthy Mix Foundation // 13 Filt-tip eyeliner // 14 Happy Light Foundation // 15 Pudder // 16 Blush / 17 Læbestift

Nummer 8, 4 og 12 har jeg set gode anmeldelser af her på nettet, så de lokker lidt. Dog er jeg ikke helt god nok til at lægge bronzer/konturere endnu eller bruge highlighter, men øvelse gør vel mester.

Kender I til mærket? Eller har I andre gode make up mærker, som I er fan af? Jeg glæder mig næsten helt til at have opbrugte nogle af mine produkter i samlingen, så jeg med god samvittighed kan foretage erstatningskøb :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar