søndag den 30. november 2014

Sort køb på Black Friday

Det er vist ikke gået nogens næse forbi, at der i går var rigtig mange og gode tilbud rundt omkring i både fysiske butikker og på webshops i anledningen af Black Friday. Personligt går jeg og planlægger lidt, hvad jeg skal hoppe i til jul, julefrokoster og nytår. December er jo fuld af festlige anledninger, så det kræver en lille opdatering af garderoben, men jeg har ikke lyst til at købe en helt masse, som ender inde bagerst i skabet og kun støves af en gang eller to på et år. Dette indlæg om festtøj satte også nogle tanker i gang, for jeg har blandt andet allerede en pailletkjole i sort, et jumpsuit (godt nok med korte ben, så det kræver strømpebukser) i tyndt stof og op til flere blazere.

Jeg analyserede derfor garderoben og var ret nøje på jagt efter en pæn, sort kjole med ærmer i (kort eller lange var lidt ligegyldigt) og i lækker kvalitet. Sådan en, som man kan have på til festivitas med høje hæle, måske lidt fancy strømpebukser og rødt på læberne. Og som også går med et par sneakers og en bomuldscardigan eller grov strikbluse ud over. Netop sådan en kjole fandtes på Bootz, hvor den var sat ned med 70%. I min verden har jeg jo nærmest tjent penge ved at købe den ;-) Jeg endte med at give 449,70 kroner for denne skønhed.

Den kan købes lige her i sort eller en anden farve kombination, hvor den nu dog "kun" er sat 50% ned. Der er altså stadig en pæn besparelse at komme efter på silkekjolen.

Jeg holdt desuden øje med læder-/skindnederdele, da jeg gerne vil have sådan en og en lidt fin overdel, som dog ikke er finere, end at den går til et par jeans til hverdag. Dermed kan nederdel og overdel sættes sammen til festligheder og samtidigt er begge dele anvendelige til hverdag. Desværre blev den nederdel jeg helst ville have udsolgt fra hjemmesiden, før jeg besluttede mig. Og den overdel, som jeg ville klikke hjem var denne i bordeaux, som var sat 20% ned. Hjemmesiden kræver dog, at man som minimum handler for 200 kroner, hvilket jeg blev lettere arrig og stædig omkring, så jeg slet ikke gad lægge mine penge der. Desværre har de den ikke i den fysiske butik, så nu er jeg på udkig efter andre fine overdele.

Fik I købt noget med en masse rabat i fredags? Jeg glæder mig i hvert fald til at modtage kjolen, som allerede er afsendt og på vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar