torsdag den 11. december 2014

Min veninde ønsker sig // 2

Endnu en har har jeg set nærmere på en venindes ønsker, som måske kan inspirere jer til at tilføje de sidste ønsker på årets ønskeseddel. Eller give jer inspiration til, hvad I selv kan investere i og give væk til nogen, der fortjener det.

Denne gang er det sødeste Trine, der har sendt mig sine ønsker. Der er altså nogle gode og lidt anderledes i mellem, som man måske ikke lige selv havde tænkt på at skrive på listen. Jeg synes i hvert fald, det er nogle rigtig lækre ting, hun ønsker sig.

Med under to uger til juleaften er det på tide at få styr på de sidste ønsker og ikke mindst komme godt i gang med julegaveindkøbene. Er I allerede godt i gang? Eller måske allerede færdige? Jeg har købt en enkelt gave, og når jeg smækker mit speciale over disken d. 19. december går julehyggen, inklusiv gavekøbene, for alvor i gang. Nøj, hvor jeg glæder mig!


1. Den lækreste bluse med striber og lange ærmer fra Comme Des Garcon. Den ligger i den dyre end af bluseskalaen, men det er altså også lækkert at iføre sig tøj af god kvalitet. Og denne bluse er der uendeligt mange stylingsmuligheder i.
2. Velgørenhed er efterhånden ikke så sjældent på ønskesedlerne. Alligevel er det måske lidt noget, man ikke selv lige havde skænket en tanke som julegave. Men det er jo i virkeligheden en gave, der gavner og glæder andre end modtageren, så tanken bag er skøn. Trine ønsker støtte til et planfadderbarn eller en børneby.
3. Perler og rosenguldfarve i den fineste kombination. Øreringene fra Pernille Corydon er simpelthen så flotte. De er specielle uden at "larme" for meget, så de kan bruges på nærmest daglig basis.
4. Lyngby vasen bor i mangt en vindueskarm. Jeg knuselsker i øvrigt vores, som vi fik til vores bryllup. Denne udgave i hvid og mat er fin, enkel og vil pynte i ethvert hjem.
5. Termokopper kan man næppe få for mange af, og denne er med den skønneste Wiinblad-illustration. Det er altid hyggeligt at drikke kaffe eller the af smukt porcelæn.
6. Trine og familien skal ud at rejse til januar, og hun kunne godt tænke sig at iføre sig disse sorte shorts med blondekant. Jeg har selv haft dem med herinde på en collage før og endda gramset på dem flere gange i Magasin, så jeg forstår ønsket til fulde. De måtte også gerne bo her!
7. Undertøj er sjældent noget, jeg gider kaste moneter efter. Men lidt nyt og lækkert til det inderste lag er altså et rigtig godt ønske. Sættet her er enkelt og fint på samme tid, og vigtigst af alt ser det behageligt ud.
8. Læbestiften fra Nilsens Jord har den pæneste lyserøde farve. Jeg er selv begyndt at være glad for bare en snert af farve på mundtøjet til dagligt, og jeg har også selv en læbestift på min ønskeseddel. Trine ønsker sig denne, som er i en skøn lyserød farve.
9. Godt fodtøj er altid rart. Men det er særligt rart, når man skal trave rundt på en ferie. Derfor er sandalerne fra Birkenstock et oplagt ønske. Jeg har præcis samme model i præcis samme farve, og jeg er rigtig glad for mine.

Ud over tingene fra collagen ønsker hun sig også et gavekort til hot yoga. Et anderledes, personligt og sjovt ønske, synes jeg. Jeg har aldrig selv prøvet hot yoga, men jeg kunne sagtens finde på at ønske mig et gavekort til noget lignende i motions-/velværeafdelingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar