tirsdag den 13. januar 2015

Inspiration til forårsgarderoben

Endnu en gang blev en overspringshandling til et kig rundt på H&M's hjemmeside. Jeg fokuserede på deres nyheder, og efterhånden røg der flere og flere ting i min virtuelle indkøbskurv. Efterfølgende sorterede jeg ud og endte med dette lille sammenklask af forårsinspiration.

Jeg synes, der var nogle rigtig fine og yderst anvendelige items blandt deres nyheder. Og så har jeg både ladet mig inspirere af lidt til hverdagen, til når der skal motioneres og til festlige anledninger. Det blev klart for mig, at jeg både er tiltrukket af de farverige prints og lysere farvesammensætninger men også fortsat falder for tingene i den sorte, grå og mørkeblå ende af farveskalaen. Sådan tror jeg også, jeg ender med at klæde mig, når temperaturen begynder at stige. Lidt farverigt eller sprudlende, som gøres anvendeligt og trækkes lidt ned af noget ensfarvet og neutralt.

Alle tingene på collagen findes på H&M's webshop under damenyheder

Er I ved at blive lidt inspireret til den kommende sæson? Og er der nogle tendenser, farver, prints eller materialer I kommer til at krybe i?

2 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg. - Tiltrængt at se på lidt sommertøj midt i denne mærke tid.
    Jeg regner med at holde mig langt væk fra H&M i år, synes aldrig at deres tøj lever op til forventningerne. Det dog lige undtaget strømper, trusser og tøj til ungerne.

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er der meget lækkert tøj i H&M for tiden! Er helt vild med alle de grå nuancer.

    SvarSlet