tirsdag den 24. februar 2015

Tip: Billige læderjakker

Så snart det minder om forår i vejret, finder jeg min læderjakke frem fra vinterhiet. Jeg elsker min læderjakke, og jeg bruger den forår, sommer og efterår. Faktisk havde jeg den på i dag, da jeg tog bilen til det møde, jeg har været til og dermed ikke skulle bevæge mig rundt i regn, blæst og kølige temperaturer.

Min læderjakke er købt brugt, og den har været skambrugt lige siden, den havnede i min garderobe. Derfor overvejer jeg kraftigt, om jeg skal købe en back up i år. Min nuværende kan nok godt klare en sæson eller to mere, men den er ved at være meget slidt (læderjakke bliver efter min mening pænere efterhånden, som de bliver "slidt til", indtil de når en vis grænse). Mine overvejelser omkring at kaste lidt moneter efter en erstatning blev endnu mere realistiske, da jeg opdagede udbuddet af fine læderjakker hos Mango Outlet - og ikke mindst, da jeg tjekkede priserne for sagerne. Det er eddermame billigt sluppet med priser helt ned til 499 kroner for en jakke, som jeg ser uanede outfit- og stylingsmuligheder i.

1// 599,- her 2// 499,- her 3// 599,- her 4// 999,- her 5// 699,- her 6// 799 her
Jeg er nok mest fristet af at klikke nummer 1 eller 2 hjem. De er lidt de sikre valg og ret klassiske i deres udtryk, så de kan fungerer flere år ud i fremtiden og ikke er for trendbaserede. Alligevel har de lidt rå detaljer, og ruskindslooket tiltaler mig! På den anden side er nummer 5 et anderledes bud, der stadig kan bruges til hverdag. Mens nummer 4 ville være perfekt i forårs- og sommersæsonen. Måske er det bare lidt sart med en lys jakke? Det ville jo være lidt ærgerligt, hvis den bliver snusket og beskidt at se på alt for hurtigt.

Har I en favorit af dem på collagen? Og elsker I skind-/læderjakker lige så højt, som jeg gør?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar