lørdag den 11. april 2015

Læder og skind på tilbud

Min lædertaske fra DECADENT, min læderjakke og min lædernederdel er blandt mine yndlingsting. Læder og skind er på en eller anden måde ret tidsløst, og så holder det længe. Jeg er derfor ofte på udkig efter lækre tasker, sko, jakker og støvler i skind eller læder - men som regel er produkterne forholdsvis dyre på grund af materialet. Dog har BON'A PARTE lige nu ret mange ting sat ned, så de fleste vist kan være med prismæssigt og erhverve sig skind- og læderlækkerier. Jeg har derfor brugt min lørdag morgen på at se nærmere på deres items.

Jeg har fundet frem til de 11 ting, som frister mig mest fra webshoppen. Der er en overvægt af tasker, men sådan nogle kan man da næsten aldrig få nok af, vel? Desuden er jeg på jagt efter en taske i læder eller skind til at have over skulderen, der kan indeholde mobiltelefon, nøgler, lille kalender, en læbepomade og andre livsnødvendigheder. Og den skal være med lynlåslukning. Lige nu lurer jeg på et par forskellige og her i blandt nummer 8 på collagen.


1/ Taske 1200 600,- 2/ Taske 379,95 250,- 3/ Taske 700 350,- 4/ Skindbukser 1499 824,45,- 5/ Sandaler 800 400,- 6/ Taske 1200 600,- 7/ Skindleggings 1199 479,60,- 8/ Taske 549,95 250,- 9/ Kamerataske 900 450,- 10/ Støvler 799,95 479,97,- 11/ Skindjakke 1499,95 599,60,-

Hvis vores kameraer var en smule mindre, og vi ikke havde en velfungerende kamerataske, så havde jeg uden tvivl kastet penge efter nummer 9 på collagen. Kameratasker er sjældent særligt kønne, men den her er rent faktisk en, man kan holde ud at gå rundt med. Der ud over er jeg ret lun på sandalerne (nummer 5) og samt både bukser og leggings (nummer 4 og 7). Jeg er bare ikke sikker på, hvilket vejr man lige hopper i sandalerne? De er jo ret lukkede, og nok varme, af en sandal at være, men ret åbne og kolde af en sko/støvle at være. De er bare så pæne og anderledes end alt andet, der fylder i min skosamling. Bukser og leggings er jeg lidt i tvivl om, hvor meget jeg ville få brugt - for jeg ville ikke rende rundt i det, uden at have noget, der går ned og dækker bagdelen. Og tunikaer er ikke lige det, jeg gør mig allermest i. En lang cardigan ville dog være perfekt til dem, men sæsonen for dem er (forhåbentligt!) snart forbi.

Har I også hang til skind og læder? Og har I nogle favoritter i garderoben i det materiale?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar