mandag den 15. juni 2015

I juni vil jeg...

Halvdelen af måneden er sådan set allerede gået. Alligevel har jeg lidt ønsker eller mål for juni, som jeg vil delagtiggøre jer i. I maj måned gjorde jeg mig også lidt tanker om, hvad måneden skulle gå med, som I kan se lige her. Og hvordan gik det så lige med de ti ting på listen? Ærlig talt, så kunne det godt være gået bedre :-) Men midt i det hele var jeg til nogle jobsamtaler, og så gik min tid og energi ret meget i den retning.

Jeg har ikke løst ret mange freelanceopgaver, men jeg har lavet lidt og jeg har holdt et meget spændende møde på den front. Det er ikke blevet til meget garderobeoverblik, nye opskrifter eller legen rundt i Photoshop. Min blogging er heller ikke meget mere systematiseret end før, dog er den lidt mere jævnlig end for lidt tid siden. Inferno er ikke færdiglæst endnu, men jeg er kommet et godt hak videre med den, hvilket jeg (mit tidspres taget i betragtning) er godt tilfreds med.

Lidt er dog lykkedes at gøre til virkelighed, så lad os lige dvæle lidt ved det i stedet, haha. Jeg købte et par sorte jeans fra Acne Studios den sidste dag i Sverige. Det gjorde lidt ondt at brænde tusinde kroner af på bukser, men jeg er rigtig glad for dem - og har dem faktisk på i skrivende stund. Vi har, som i kan se i indlægget her, fået købt ramme til og endda ophængt vores svenske plakat. Og så har der da også været lidt friske blomster ind i mellem i lejligheden.

Når nu meget af juni allerede er drønet forbi, har jeg lavet en lidt kortere liste for, hvad jeg gerne vil bruge måneden på. I juni vil jeg...
  • Knokle igennem på mit nye job. Jeg er allerede godt i gang, men al opstart er lidt forvirrende, så jeg glæder mig til at få et bedre overblik og komme et langt stykke i løbet af de næste par uger.
  • Bestille ferie sammen med manden. Vi har lidt idéer til, hvordan vi vil tilbringe en uges tid i juli. Der skal bare lige arrangeres det sidste og købes flybilletter (hvis vi ender med udlandsløsningen).
  • Læse Inferno færdig. Nu må det da for pokker kunne lykkedes! 
  • Tømme vores spejlreflekskamera og bruge det mere aktivt, end jeg gør for tiden. Det ligger jo bare helt stille og ubrugt hen, når hukommelsen på det er fyldt med billeder, der skal sorteres.
  • Bruge mere tid med min dejlige veninde Tine og hendes helt igennem herlige og nyankomne datter, Malou. Jeg har besøgt dem én gang, og jeg vil gerne nå mindst en hyggestund mere.
  • Fortsætte med en aktiv indsats her på bloggen, hvor jeg får skriblet om både stort og småt
Har I noget på dagsordenen for denne måned?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar