søndag den 21. juni 2015

Ugens madplan

Jeg fik sammensat de kommende dages madplan i går. Der blev også handlet ind til den. Det giver altså bare lidt mere ro i hverdagen. Selvom jeg skal hanke op i mig selv for at få madplanen lavet og ikke mindst handlet ind til de mange måltider, så er det enormt rart, når det er overstået.

Manden smutter på en konference i Madrid på fredag, så der er ikke planlagt længere end der til. Vores madplan ser sådan her ud:

Søndag: Vi spiser enten ved svigerfar eller mine forældre
Mandag: Squashgetti og kødsovs (hvis vi spiser hjemme. Vi er måske til studenterfest)
Tirsdag: Vi spiser med et vennepar og fejrer Skt. Hans
Onsdag: Pizza (med bl.a. chorizo, parmaskinke, champignon, mozzarella, løg og ruccola)
Torsdag: Butterchicken med fuldkornsris
Fredag: Ovnbagt kyllingefilet, bønnefritter og grov bulgursalat

Der er desuden også handlet ind til fyldte peberfrugter (hvor kødsovsen skal bruges), men det når vi nok ikke at få i denne uge. Så kødsovsen ryger i fryseren, og så er der nem mad til mig en af dagene, hvor manden er udenlands.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar