torsdag den 16. juli 2015

Tolv pæne ASOS-nyheder

Jeg er typen, der tjekker webshops ret så ofte. Nyhedskategorierne bliver lige skimmet, og det allerbedste bliver lagt i den virtuelle indkøbskurv eller gemt på en eller anden form for ønskeseddel (elsker forresten de hjemmeside, der har sådan en som en del af deres hjemmeside). Her til aften gik det så ud over ASOS, hvor jeg blandt både sko, accessories og tøj fandt tolv fine nyheder, som jeg vil dele med jer.

I øvrigt kunne jeg ikke helt indstille min småophedede hjerne til at tænke i efterårs- og vinteragtigt tøj, hvilket der begynder at være blandt det nyankomne. Alligevel slap den røde jakke udenom mit sommerfilter og endte på collagen. Det er vel egentlig også snart, man skal være ude, hvis man vil sikre sig en smart, varm jakke?! Kan dog ikke tænke i de baner, når der er 20+ grader udendørs, og jeg i øvrigt er i fuld færd med at holde sommerferie. Hvert år hader jeg bare mig selv for at være lidt for sent ude - og så er alle de flotte (og dem til overkommelige priser) rippet væk fra hylderne. Både i de fysiske og digitale butikker.

Nå, men jeg drømmer altså om lidt forskelligt i denne omgang lige fra lette toppe til jeans, elefantprint, sneakers, kasket og fine højhælede. Og så alt derimellem også ;-)

1// Kjole 2// Top 3// Jeans 4// Sko 5// Parka 6// Sko 7// Top 8// Sko 9// Støvler 10// Kasket 11// Bluse 12// Buksedragt
Faktisk er alle tingene vel mere eller mindre basic-ting. Der er ikke de store udskejelser med strut og glimmerfest i denne omgang. Det er lidt mere hverdagsnyhederne, der har fristet mig denne gang.

Måtte jeg kun vælge tre ting, så er jeg nok allermest lun på nummer 5, 8 og 11. Parkaen ser så rar ud, og så skiller den sig lidt ud med sin vinrøde farve. Der hører i øvrigt en fake pelskrave til, som man kan sætte på, hvis man er til den slags. Personligt kan jeg bedst lide jakken uden, men skal da ikke sige mig fri fra en gang eller to at ville sætte pelskanten på - den passer bedre til denne jakke end mange andre, jeg har set, hvor der følger sådan en gang fake fur med. Og det er da fint at have muligheden for at af- og påmontere den efter forgodtbefindende. Skoene faldt jeg for, da de er helt klassiske. De er dog ikke så høje, at jeg vil frygte for brækkede ankler og forstuvede fødder i tide og utide. Er lidt vil med en pæn, klassisk sko med en nogenlunde gangbar hælhøjde :-) Buksedragten er nok lidt fjollet med elefantinvasionen. Den er nok heller ikke en, jeg ville tage på på arbejde. Til gengæld forestiller jeg mig, at den vil være et hit som rart hjemmetøj og til weekenderne, hvor man ikke skal meget andet end et smut i supermarkedet, ud at gå en tur eller aflægge fitnesscenteret et besøg. Egentlig er den ikke for grim, fjollet eller barnlig til, at jeg ville tage den på i hverdagene - den passer bare ikke helt ind i at sidde på kontor, synes jeg. Men jeg er jo også stadig lidt ny i jobbet, så jeg må lige lure, om der er andre småsprælske typer, der vover sig ud i andet end det helt gængse workwear.

Tænker I allerede over efterårs- og vintertøj? Og har I en favorit på collagen?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar