søndag den 30. august 2015

Lidt ASOS-savleri

Jeg er kæmpe fan af, når man kan gemme sine favoritter på en webshop. Så kan man altid vende tilbage og sortere lidt ud i dem. Derfor elsker jeg også at skimme ASOS igennem fra tid til anden, hvor der hyppigt ryger tøj, sko eller accessories på "saved items"-listen.

I dag vil jeg dele nogle af mine favoritter, som jeg har på min lille gemmeliste. I skrivende stund rummer listen over 50 ting, så jeg har kun et udpluk med på denne collage. Og de favner bredt. For det første er der både ting til sommersæsonen og til den mere kølige, vi er på vej ind i. Desuden spænder tingene lige fra mobilcover og tørklæde til en taske og en hel del sko - foruden alt det lækre kluns.

Collagen indeholder blandt andet smukke kjoler (hvoraf den med det blå print ville være perfekt, hvis man havde et bryllup i kalenderen), lune sager såsom en lammeuldshue og et gigantisk halstørklæde og de flotteste blå læderjakke - den ene af dem må nok herhjem og bo. Uret er ret fint og lidt anderledes med den lyse rem. Sølvdetaljerne passer perfekt til min vielses- og forlovelsesring i hvidguld.

Collagen afslører vist også, at jeg stadig er en sucker for sneakers og nok aldrig vil føle, at min samling er helt komplet. Mobilcoveret overvejer jeg kraftigt, da jeg intet cover har til min iPhone 5. Og hvem kan lige stå for glimmer og camouflage i skøn forening!? Bikinien er måske lidt sen at købe, men farverne, flæserne og den højtaljede underdel tiltaler mig meget. De røde sko tænker jeg kan peppe ethvert sæt op med den tilpas chunky og lave hæl. Skjorten forestiller jeg mig er helt perfekt sat sammen med et par skinny jeans og både med sneakers, ankelstøvler (som de spidse i lædermix fra collagen) eller høje hæle - tilsat læderjakke, oversized tørklæde og en lædertaske.

Går I også og gemmer favoritter på diverse webshops? Jeg kan i hvert fald slet ikke lade være. Mange af tingene har jeg været uhyggelig tæt på at klikke videre over i indkøbskurven og hapse hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar