søndag den 2. august 2015

Lidt godt og blåt på neglene

Det er ikke længe siden, jeg viste jeg mine seneste indkøb af neglelak, der røg med hjem fra Tax Free på vores ferie (se indlægget lige her). Og det er altså ikke fordi, der skal gå ren skønhedsblog og neglelak i den. Jeg er bare lige nødt til at vise en af mine absolutte favoritter frem.

Neglelakken er fra Gosh og i farven 627 Denim Delight. Ingen af mine (utallige) andre lakker i skuffen minder om den her, og faktisk er det sjældent, at jeg synes blå neglelak klæder mig. På en eller anden måde drages jeg altid i stedet af de rødlige, lyserøde, nude og lilla toner. Den her er dog anderledes. Farven er lidt svær at beskrive, men den er en lidt sart mellemblå, som jeg tror vil klæde de fleste. Det er i hvert fald en af de eneste blålige neglelakker, som jeg rent faktisk får brugt.


Denim Delight er super nem at påføre. Den fordeler sig jævnt, og jeg oplever ikke helt lige så mange problemer med luftbobler som ved næsten alle andre neglelakker. På billederne har jeg Essies all-in-one ovenpå som topcoat, og holdbarheden af var rigtig god.

Jeg havde blå negle i tre dage, inden jeg ikke kunne dy mig længere og begyndte at pille i lakken. Den var ikke skallet eller på andre måde ødelagt efter de tre dage, jeg begyndte bare at småkede mig lidt, haha. Dog var der lidt ridser i neglelakken, men det oplever jeg, uanset hvilken lak jeg påføre. Og slet ikke noget, der generer mig eller kan ses på afstand.


Jeg har forsøgt at finde et link til, hvor neglelakken kan købes, men jeg kan ikke finde den på lager nogle steder. Farven er vist også fra en gammel kollektion. Men de sælger jo Goshs neglelakker mange steder såsom Matas, Magasin, Bilka, Føtex, osv. Så det er bare at holde øjnene åbne, og så at slå til, hvis I støder på denne blå fætter. Jeg kan i hvert fald anbefale den, og jeg er rigtig glad for at have den i min samling :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar