fredag den 7. august 2015

Når manden forkæler mig

Det er lææænge siden, jeg fik denne gave. Jeg har dog ikke indløst den endnu, så jeg vil bare lige vise jer, hvor godt min mand kender mig. Han har nemlig inviteret mig med til koncert, når Dizzy Mizz Lizzy spiller i Odense d. 20 august.

Det er et af de bands, som vi begge kan lide. I virkeligheden er det nok mest mig, der er fan. Er I så færdige, hvor har jeg lyttet til, skrålet med på og nynnet mange af deres sange for 10-12 år siden. Jeg hørte det SÅ meget i 8., 9. og 10. klasse. Og faktisk også en del af gymnasiet. Jeg har to cd'er med dem, og jeg hørte dem fra ende til anden om og om igen. Det er lidt soundtracket til min ungdom, som jeg tilbragte en del sammen med Tine - så sangene minder mig også om hende.



En dag kom manden hjem fra arbejde og havde printet to billetter til os. Det er en forsinket "tillykke med jobbet"-gave, som altså skal indløses om små to uger. Jeg havde slet ikke set den komme, men han har lagt mærke til, at jeg er vild med Dizzy Mizz Lizzy og har snakket om, at jeg gerne vil til koncert med dem. Ih, hvor jeg glæder mig til en aften i centrum af min yndlingsby med min yndlingsmand. Så nu krydser jeg fingre for, at det bliver tørvejr den aften, haha.

Muligvis går vi ud og spiser inden, eller laver noget lækker mad herhjemme, og så skal jeg synge "Silverflame", min yndlingssang "11:07 PM" og alle de andre hits hele aftenen. Jeg kan ikke forestille mig end ret meget bedre måde at tilbringe en torsdag aften i august.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar