tirsdag den 1. december 2015

Blogjulekalender // 1. december

Rigtig glædelig 1. december! Selvom julemåneden skydes i gang på en noget grå og trist tirsdag, så bliver december herinde på bloggen alt andet end kedelig. Frem mod jul vil jeg hygge lidt om jer og sprede julestemning ved at lave en blogjulekalender.

Jeg kan, desværre, ikke love svimlende præmier i give aways. Til gengæld kan jeg love jer julestemning og røvseje bloggere, som i lærer lidt bedre at kende. Konceptet for min blogjulekalender er nemlig, at der bag hver låge gemmer sig en bloggers svar på tre julede spørgsmål.

Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave.


Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

Bag dagens låge gemmer Anne-Li sig. Hun driver bloggen gownsandroses.dk, hvor hun deler stort og småt om alt fra mode og skønhed til rejser, studieteknik, personlige indlæg og videoer. Anne-Li er lige så sprognørdet og vild med formidling, som jeg selv er. Og det er altid et besøg værd at træde indenfor i hendes digitale univers på bloggen. Ud over at dele sine tanker på sin blog, så er Anne-Li i gang med at afslutte sit engelskstudie i Århus, hvor hun bor sammen med sin kæreste. I dag kan I lære hende lidt bedre at kende, da er hun inviteret indenfor hos mig for at svare på tre julede spørgsmål.

Jeg håber, I kan lide tiltaget med en julekalender her på bloggen. Jeg har i hvert fald hygget mig gevaldigt med at lave den til jer. Hav en skøn 1. december :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar