onsdag den 2. december 2015

Blogjulekalender // 2. december

Rigtig glædelig 2. december! Så blev det tid til at åbne endnu en låge i min julekalender. Hvis I vil se alle indlæg i blogjulekalender, så findes de lige her. Lige nu ligger der  kun gårsdagens "låge", men efterhånden som vi nærmer os juleaften vil der naturligvis komme flere.

Nu vil jeg lade Marina overtage min blog for en kort stund med hendes svar på mine spørgsmål. Enjoy :-)

Marinas ønsker: Sengetøj HER // Støvler HER // Plaid HER

Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

Bag dagens låge gemmer Marina sig. Hun er nok bedre kendt som cand.mor, da hun skribler løs på bloggen candmor.dk. Hun er gift med Sømanden, og sammen har de D og nyankomne C. Marinas fine blog handler om livet som mor i en familie på nu fire, barslende, Ph.D.-studerende og bosat i en forstad til Aarhus. Marina deler ud af glimt fra hverdagen, personlige indlæg, tanker fra barselsboblen og afholder konkurrencer. I dag er hun inviteret indenfor hos mig for at svare på tre julede spørgsmål.

Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar